حدود ۶۷ هزار جانباز شیمیایی در کشور زندگی میکنند
0
آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت با عنوان «نفسهای سوخته» برگزار شد.
به گزارش ایلنا، آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت با عنوان «نفسهای سوخته» همزمان با سالروز بمباران شیمیایی سردشت امروز -شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۵- با حضور حجتالاسلام والمسلمین سید رمضان موسویمقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با تأکید بر جایگاه والای شهدا و ایثارگران، گفت: امنیت، آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا و فداکاری جانبازانی است که برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن، از جان و سلامت خود گذشتند.
